יום שני, 30 בנובמבר 2015

גם לו / לה מגיע חיבוק...

 
"רגעים קטנים של קריאה שקטה, עמוקה ומושרשת... השבוע התחיל בצום תשעה באב והסתיים בט"ו באב. התובנות שלי כיוצא מכך ; הינו שהחיבור הזה בין חורבן בית המקדש, קריאת מגילת איכה והבקשה לאהבה חינם בקרב כל העמים, הדתות וללא הבדלים כלל. מסתיימת בסופו של דבר באהבת חינם בין בני אנוש, בקבלת האחר והקשבתנו אליו... מדובר על דבר מעגלי ולכן, אם נפיץ אהבת חינם – נזכה באהבת חינם."
 
התובנה שעומדת מאחורי המסר...  
 
השיתוף הזה מגיע בחלקו הנכבד בעקבות חשיפה ראשונה שלי לעמותת שנקראת "חיבוק ראשון" – אז ראיתי את הפרסום, ובלי לחשוב פעמיים נכנסתי לאתר.
 
אחרי קריאה מעמיקה, אני מרגישה תחושת כאב כזו שהיא לא מובנת, ואז אני שואלת את עצמי:  איך מידי שנה, כאן בישראל, במדינתנו הקטנטונת, שמתמודדת  עם כל כך הרבה דברים קשים. ישנם 300 פעוטות בשנה שננטשות לאחר לידתן.
 
 
ייצור קטן פותח את עניו לעולם גדול ללא חיבוק אם...
 

 
אני רואה את הידיים הקטנות האלה, ואני אומרת לעצמי. ריבונו של עולם. הוא רק יצא מרחם אמו, ישנה מישהי שסחבה אותו 9 חודשים בבטנה... קיבלה מתנה שאין כמותה. אני מאמינה שרק נשים שאין להן את היכולות לסחוב ולהפוך לאימהות. להעריך. לתאר. לקבל. לזכות. להפוך לאימהות...
 
 
אחרי ההלם, השוק והדמעות של כאב...
 
אחרי התמונות, הקריאה המעמיקה, מבלי לחשוב פעמיים הגעתי ללשונית של יצירת הקשר. אותה יצירת קשר להתנדבות. התנדבות ייחודית יש לומר, בדרך כלל אני אדם לא פזיז שלוקח את הזמן ולא ממהרת לעשות דברים.
 
אבל כאן, כאן הרגשתי שאין סיבה לחכות... אני יודעת שזה נכון לי, שזה טוב לי , אפילו שאני עדיין לא אימא, אני יודעת שאני אוכל לחבק ולהתחבק ולהיות שם. כי זה משהו שמרגישים ואי אפשר להביע במילים.
 
מבטיחה לעדכן ולשתף בכל מה שקשור לתהליך האישי שלי...
 
 
התחברתן? נגע בכן? רוצות גם? פשוט תכנסו לאתר ותעניקו אהבת חינם!
שלכם, חלי

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה